Det har i alla fall slutat snöa

Det är massvis av snö ute (nähä!?), men de har i alla fall slutat snöa, så vi förhoppningsvis kan ta oss till jobbet utan att slå ihjäl oss..
Jag minns efter den dagen då det varit plusgrader, Carro & jag skulle gå till jobbet... men tänk när allt slask frusit till is, ni vet hur de är?
Det tog oss 40 minuter att gå en väg som vanligtvis tar max 20 minuter :)

För övrigt är dem riktigt riktigt duktiga på att ploga här... synd bara att de inte gäller gångvägarna också. det är inte lika kul att gå med snö upp över skorna o ploga sig framåt själv, det är faktiskt rätt kallt om jag ska vara ärlig.. x)

Nu ska jag sminka mig, blåsa håret och sen är de Carro och jag uppe på toppen idag! Maria är ledig, var nog på tiden, eftersom hon var så snäll och bytte bort sin lediga dag förra veckan.
Själv är jag ledig imorgon, alla jublar, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0