1 dag kvar

Hemkommen från jobbet nu, var galet mycket folk idag! Det kändes som så mycket mer än igår, ändå var de inte så mycket mer i ihopsamlade pengar.
Men de small 2 ggr, första gången lite mindre än den andra. Kanske därför de kändes som så mycket, igår var det mera ett jämnt flöde så att säga.

Imorgon jobbar jag och Carro på toppen hela dagen och när dagen är slut så är jag LEDIG :D en hel dag! Så ska jag åka skidor på tisdag, får passa på! =)

Min städvecka börjar även imorgon, tur att vi har som regel att lämna allt helt klart, tills nästa tar över, höhö.

För övrigt snöar de sjukt mycket här, jag fick hjälpa Carro upp på våran lilla stig, den har blivit så hög i kanten, fritzl ska skotta har hon sagt, får se när de händer, haha


såhär mycket snö var de utanför fönstret innan de började snöa ännu mera.. våran altan försvinner x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0