Usch vad jag är less

Jag vaknar svintidigt varje morgon, FAST jag är ledig! Det är katastrof... jag är så LESS på livet här i Norge, nu vill jag bara hem, jävligt synd att vi måste städa bara.. men men, om 4 dagar får jag åka!

Nu när vi alla fall äntligen har stängt, så är de så himla skönt, för att jobbat på toppen hela vintern har varit, okej -roligt, men samtidigt så jävla tråkigt eftersom jag inte har kommit överrens med personen jag jobbat med för 5 öre.
Jag har bokstavligen talat nästan spytt på henne dem senaste dagarna, helt enkelt - vi kommer inte överrens. Tänk då även när man bott med personen i fråga i 5½ månad, förstår ni då hur läget är?

Den enda i detta huset som jag gillar och kommer överrens med är våran källarbo, Emelie och sen såklart alla runtom i skidskolan/receptionen. Dem har gjort tiden här helt fantastiskt, hade jag inte lärt känna dem hade jag spytt på jobbet redan runt nyår!
Jag har fått några helt fantastiska vänner här och jag ångrar ändå inte att jag tog chansen att åka, för dem jag ogillar är inte ens hälften så många som dem jag gillar, så det blir ju mest positivt ;)

Tack för den här säsongen i alla fall!


de av helt fantastiskt väder igår för övrigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0