Om 6 dagar..

Om 6 dagar och någon timme så påbörjar jag min resa hem mot Sverige! AAAAAAAAAAAAAAAH :D Jag längtar som tusan, det ska bli fantastiskt!
Mitt liv är typ fullspäckat redan.. det blir så när man måste ta chansen och träffa alla, haha, jag har ju ändå varit borta i 6 månader, typ!

På söndag åker jag till sthlm för att träffa min mor, på måndag åker jag till falun och ska träffa alex, fram till på onsdag, sen så ska jag ta chansen och träffa far min och säkert farmor, efter de ska jag vidare till Gotland och leva livet ett tag, träffa mamma och syskon (jag saknar faktiskt mina bröder!), sen har jag inga mera planer... men de räcker gott o väl fram tills jag ska till Mallorca 29e maj känns de som :p

Igår hade vi tjejkväll (jag, ilona o emelie gick iväg) borta hos flügger färg, det var svinkul! Som vi skrattade och pratade lite minnen, lekte lekar och skrattade lite till.
Det hela slutade med att jag blev erbjuden pengar (50% av totalsumman) för att köra hela gänget (20 personer) till Pist Off. Var faktiskt jäkligt roligt och vägen till Pist Off ska vi inte tala om... den påminde mig om Gotland och tiden där, hahahah, stora hål och ja, precis x)

Efter drygt 1 timmes körning fram o tillbaka 1000 ggr om så gick jag sedan hem från flügger för att försöka få mig lite sömn, nu har jag sovit drygt 6 timmar och är (nästan) fit for fight för att jobba igen!
I stort sett sista dagen på påsken (imorgon kommer nog vara jättelugn), så jag orkar nog, de får vi se till..



the big boss kom förbi med ett påskägg.. mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0