Min tid på Geilo

Nu när jag sitter i bilen påväg hem, medans jag kört dem kringelkrokiga vägarna i Norge och tagit mit tillbaka till Sverige, så har jag funderat och tänkt tillbaka på tiden jag hade på Geilo.
Det var både helt fantastiskt och så jäkla roligt stundtals att jag inte KAN ångra än enda dag där, trots att vissa i huset jag bodde med betedde sig som svin, speciellt sista tiden och inte ens kan säga hejdå när man går ut genom dörren.

Som sagt, jag har haft the time of my life, för jag har lärt mig så otroligt mycket, både om mig själv och med jobbet. Jag VILL inte ångra tiden där och jag ångrar verkligen inte tiden där för 5 öre!

Emelie, Mia, Ellinor (som för övrigt ska till Gotland i sommar o jobba, så jäkla kul!), Gunnar, Erik, Ida, Elin, Karin, Isabelle, Jhonah, Annalainen.. så en hel del till, ni är fantastiska människor och tack för att jag fått lära känna er!

Tack även Peter för att jag fick jobbet, på riktigt! Jag är så jäkla tacksam för att du gav mig möjligheten att få jobba och det ska du veta =)
Andreas, Hasse, Per, Robban - ni är bra människor! =)

Jag kan faktiskt tänka mig att åka tillbaka, utan tvekan. Det beror dock på vilka som jobbar nästa säsong isåfall.
Tack för mig och tiden i Geilo!




i framtiden kan ni följa mig på www.glife.se/moaegerstad

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag tror att citatet löd.

"det finns ingen att säga hej då till"

medan jag stod i duschen.

Jag vet fortfarande inte vad jag gjort dig Moa men att du inte kan berätta det är lågt.

Att du o Maria inte kommer överens är en sak och att hon och jag umgås ska inte spela in i det.

Hade

2009-04-16 @ 21:31:12
URL: http://metrobloggen.se/carolinej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0