Livet leker, på ett ungefär

Hallå där mina vänner!
Nu har jag lånat Marias dator, när hon for iväg för att träna. Jag var tvungen att beställa lite grejer nämligen, så nu har jag beställt 2 par jeans, 1 topp och ett par ribbade strumpbyxor. 1200 gick kalaset på, men det var de värt!

Beställde även 2 böcker på bokus, kommer dock inte ihåg titlarna nu, men böcker kan vara mycket bra att ha, när man får tråkigt här, ibland blir det faktiskt dötid, typ när man inte kan somna.

Pappa är iväg och kollar på en dator till mig nu, hallelujah! 6 december får jag den, det är mycket bra tycker jag!

I helgen så var de jobb som gällde, i fredags jobbade jag ca 11 timmar, i lördags jobbade jag i lite mer än 16 timmar och i söndags blev det 11 timmars arbete.
Det generade en hel del pengar till mig, vilket jag tycker om, bara på lördagen blev de tydligen 3 laxar, tack för det! Jag slet extremt hårt för dem, mina fötter efter helgen var redo att kapas av, satan i gatan vad ont det gjorde!
Men nu mår dem bra, så att ni vet, tihi.

Imorgon är jag ledig igen, likaså var jag igår, 3de lediga dagen sen jag flyttade hit för snart 3 veckor sen, bra facit där Moa - tack så mycket!

Hoppas ni mår bra! Kram kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0