Ledig dag idag :)

Hej hallå hej!

Ledig idag, mycket härligt! Jag tvättar igen, denna gång mina sängkläder, hoppas det hinner torka till ikväll, har inte så mycket såna grejer med mig nämligen 8)

Det blåser mycket idag, undrar om Maria kommer jobba hela dagen? Eller just för sekunden blev de typ vindstilla, men de kommer rätt ordentliga byar ibland. Tråkigt tycker jag! Sen är de plusgrader här, typ 4 stycken plusgrader, det ska ju vara minus i fjällen, hallåå :O

Nu har de slutat regna/snöa, har varit lite fram och tillbaka hela dagen tycker jag. Våran nærbo är nere i källaren och fixar, ska tydligen flytta in några där? what? :o vi ska ju ha hela huset är de sagt, eller ja, extra personal skulle typ bo här eller vad de nu va, alltså, nere i källaren.
Jaja, det blir väl intressant det också isåfall.

Nu ska jag skicka en tredje lista till min far med saker som han ska få ta med åt mig.
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0