Intressant fakta, eller?

Tjo! Jag sitter och funderar på om jag inte borde fixa min lunch/middag whatever man nu kallar det.
Det blir pyttipanna, ifall ni vill veta ;)

Imorgon åker en av mina jobbarkompis, Hans, hem till Sverige, det blir trevligt! Han ska handla med sig mat! Det är nämligen svindyrt här, bara så ni vet. En bild på vad bacon kostar kan ni kika in här: http://annamarianyman.blogg.se, det är min jobbarkompis och även huskompis, som jag lånar dator av.

Lite intressant (eller ointressant) fakta om Geilo.

* Spark VM arrangeras i Januari varje år, i Geilo Sentrum
* Geilo ligger 800 möh midt mellon Oslo og Bergen
* På Geilo bor de ca 2300 mennesker

Rabatter och fördelar som jag gillar som anställd. Gratis heiskort. 20% rabatt i skishopen. Fria skidor under lavesasongen/per dag.

Ska jag gifta mig får jag vara ledig 1 dag. Sykefravær: 3 dagar i streck, 4 ggr under året. Dock ska jag undvika det, för jag vill icke bli sjuk, så de så!

Nej, middag var det, ha de brao mina vänner, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0