Högst upp i aslet

Halloj!
Internet har inte mått så bra. Igår fungerade det tydligen inte alls och sen i förrgår jobbade jag lång dag och orkade inte sitta här, så det så.

Idag jobbar jag 11 - 19, lagom dag sådär. Vaknade dock när Maria gick upp, hon börjar jobba typ nu. Härligt.
Jag har några tidiga morgnar framför mig, imorgon börjar jag 06.30 och på måndag likaså, tack o lov är jag ledig på söndag, alla jublar!

Tillbaka till rubriken då, i onsdags kväll så satt Maria och jag o pratade, samtidigt som vi åt middag (baguette blev de bara, woops) och så berättade jag att våran största backe heter "asleløypan" och då kom vi fram till att vi ska jobba högst upp i aslet. Damn vad vi skrattade, lättroade? Ja visst!

Igår var jag ledig, det var härligt! Jag utforskade Geilo en del, mycket vackert. Sen skulle jag tvätta åt Maria och mig. Laddade tvättmaskinen, startade enligt anvisningarna och inget hände. Jag fick rådamp.
Så jag gick ut på promenad istället och när jag kom hem, gick jag ner och funderade på om jag skulle slå sönder tvättmaskinen.
Men då, då ser jag den! Den magiska blå spaken!!! :O Vattnet var inte på, yes! Jag hittade felet, grattis till mig! 8-)

Nu ska jag strax in och duscha, sen jobb! Måste gå vid 10.20, härligt att starta dagen med 30 minuters promenad, jag kommer bli vältränad! Vi ska köpa gymkort också, akta er för muskelknutten Moa i maj! :D
kram kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0