Halloj!

Tjo :)
Nu har jag sett på alpint, dem visade fram till startnummer 18 hade kört, vem startnummer arton var? Jo, Aksel Lund Svindal.
Det gick icke bra för honom, ni skulle hört vad ledsna kommentatorerna på NRK1 lät, så låter inte dem svenska om dem misslyckas.
Sverige har i alla fall typ 4 bland dem 14 och 5 bland dem 19, rätt bra jobbat. Andra åket hinner jag se liiite liiite grann av, innan det bär av mot jobbet vid 13.20 eller något sådant.

Skönt med en lugn start på morgonen måste jag medge. Jag är lite trött, men sova har jag inte tid med, för ikväll blir det en väldigt tidig kväll, usch. Börjar 06.30 imorgon bitti, härligt värre 8-)
Men jag ska icke klaga, för jobb betyder pengar och pengar gillar jag. Jag ska nämligen köpa en dator, så jag behöver pengarna.

Hoppas ni mår bra mina vänner! Kram kram!

Kommentarer
Postat av: c a s p e l i h n a



Tänkte bara fråga dig vad du brukar göra för att lyxa till vardagen lite extra??



Ha en bra dag!

2008-11-17 @ 17:00:50
URL: http://caspelihna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0