Hallå där!

Hej gott folk :)
Nu sitter jag här framför min jobbarkompis/huskompis dator och bloggar, mycket trevligt. Kom hem från jobbet för ca 1 timme sen, och jobbade idag från klockan 1.

Innan dess så var jag och Maria på sightseeing i Geilo, tillsammans med våran chef, trevligt trevligt. Inte för att det fanns mycket att se, bara så ni vet, hahahah.
Men det är trevligt ändå!

Sen var vi iväg till skattekontoret också, så om cirkus 2 veckor har jag ett norskt personnummer, trevligt tycker jag!


Nya ord jag har lärt mig under dessa 4 dagar (med reservation för eventuella stavfel):

Tyttebærssylt - Lingonsylt
Avis - Tidning
Smørebrød kaka - smörgåstårta
Bolle - Bulle

För övrigt har jag träffat en världsmästare (och olympisk?) och pratat med honom, även inte lyssnat riktigt på vad han sa, fy skäms på mig, eller?

Nu ska jag snart sova, trots att jag har sovmorgon imorgon, men slajten - det är jag!
Börjar klockan 13.00, mycket trevligt.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: janni

HEJ MOAIGEILO ! :D

2008-11-10 @ 21:04:00
URL: http://jannif.blogg.se/
Postat av: Pernilla

hahahaha jag vet ett till ord du lärt dig: "TREVLIGT" hahaha inte för att de va ett okänt ord sen tidigare, men de används flitigt i bloggen nu. Mycket trevligt :D hahaha

Ha de fiiint!! (L)

2008-11-10 @ 21:29:42
URL: http://pernillaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0