Godmorgon Sverige!

Halloooj!
Jag vaknade av ett jäkla tåg klockan 8 imorse, härligt! Så gick det med min sovmorgon.

Har bara ätit frukost än idag, men ska hoppa in o duscha snart, sen ska jag typ bara ta det lugnt fram till 12.20, då ska jag börja traska mot jobbet.
Tar ungefär 30 minuter, så är det bra om jag är där strax innan 1, så jag hinner byta om. Jag ska nämligen byta av Maria, hon började så tidigt imorse.

Nej, nu ska jag se om jag kan göra nånting vettigt.
Hoppas ni mår bra!


Nya ord jag glömde skriva igår (med reservation för eventuella stavfel):

Ferie - Semester
Heis - Lift
Nærbo - Granne

Kommer jag på några fler ska jag fylla ut listan, promise!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0