Godkväll!

hallåjen!
jag har bränt mig på våffeljärnet på jobbet, shoot me. Det gör svinont och jag kan inte luta mig på den armen. Varför är jag så klantig för?

Imorgon är både jag och Maria lediga, den nya personen kommer och ska börja jobba. Trevligt! Eller kanske inte för att vi får mindre timmar, men trevligt för honom i alla fall.
Sista dan på november idag, så de betyder att de va sista dan att jobba ihop mera till lönen som kommer på fredag. Fredag, inte många dagar kvar!
Jag längtar ska ni veta, tihi.

Jobbet idag var stressigt ett tag, kom hur många våffelbeställningar på samma gång, vi hade ett fungerande våffeljärn (de andra brändes rätt rejält förra veckan), så de tog tid och de va då jag brände mig, aj fan.

Hoppas ni mår bra! kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0