Det blev filmmys på kvällskvisten

Halloj!
Maria och jag slog oss ner i soffan framför hennes dator (eftersom hon har filmerna) och glodde på The bankjob. Riktigt bra film var det, England på 70 talet, baserad på en sann historia.


Det var filmen vi såg nu ikväll, samtidigt som vi smaskade i oss lite svenskt lösviktsgodis från coop i Västerås. Pappa hade med sig det upp åt oss, för här kostar de helt sanslöst mycket pengar. Sen har dem inte lika mycket att välja på heller, haha. Jag kommer ha godisabstinens när jag flyttar hem till Sverige igen.

Jag bet mig för övrigt i tungan, de mest komiska med det var att jag 2 sekunder innan sa åt Maria att tugga och se glad ut, när hon provade en konstig godis.
Jag själv tuggade, dock inte på godisen, utan tungan. Mums.

Hoppas ni har de bra, godnatt!
kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0