Det är fortfarande inte helt ljust.

Är det ljust i Sverige? jag blev bara nyfiken, haha, här blir de helt ljust runt halv 9. Rätt så mysigt ändå.

Vaknade redan vid 7.15 idag, men har sovit sen 21 igår kväll, så jag har varit rätt så däckad måste jag medge, haha. Jag har inte vaknat EN gång i natt, värsta framsteget :O
Kanske inte har kört några tåg förbi, men jag hoppas på det, så det betyder att jag inte har blivit störd, höhö

Jag ska börja jobba vid 14 idag, eller tidigare, får se om Peter ringer eller ej, haha. Börjar jag tidigare så börjar jag vid 11. intresting. Men det får framtiden helt enkelt utvisa.
Alltså om en eller två timmar får jag nog något besked. Mobilen ligger på laddning i mitt rum nu, men jag hör nog förhoppningsvis den ändå, höhö.

Hm, finns det nåt mer roligt jag kan berätta? Nja, händer inte nåt roligt såhär tidigt på morgonen. Men men.
Hoppas ni mår bra!

Kram kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0