Där rök min lediga söndag

Halloj!
Kom hem från jobbet för drygt 1½ timme sen. Härligt härligt!

Var förbi expert och skulle fixa kontantkort här i norge, blir lite dyrt att ha svenskt. Sen behöver jag det för att kunna ringa mina jobbarkompisar. Lite dyrt med svenskt kort då.
MEN, kortet fungerade inte, jättekul :O Så måste till expert på måndag igen och be dem göra om hela proceduren, då dem har stängt imorgon.

Jag började jobba 06.30 idag och gick av 13.30. Lagom lång dag sådär, haha, sen skulle jag varit ledig imorgon och jag var ledig imorgon fram till typ 1 eller så, då kom min chef och sa att jag inte var ledig längre, haha.
Men men, jag får i alla fall sovmorgon, börjar preliminärt klockan 14.00, så det är i alla fall jätteskönt! Men sen på måndag börjar jag 06.30, mjau 8)

Hoppas ni har en mycket trevlig lördag!
kram kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0