Bra variation på ord

Hej!
Nej, jag har inte gått och lagt mig ännu, men det ska jag göra alldeles strax!

Jag är tydligen inte allt för bra på att använda olika ord, Pernilla påpekade så fint att jag skrev ordet "trevligt" hela tiden, nästan, ehe.
Grattis till mig!

Nu ropar min säng efter mig (som för övrigt knarrar något enormt mycket, jag blir nästan rädd), jag ska typ sova tror jag, kanske läsa först eller vara gammalmodig och lösa korsord. Får se vad som känns bäst helt enkelt.

Oj, nu dundrade det förbi ett tåg, det låter som om det är jordbävning och hela huset ska rasa ihop, helt galet. Huset ligger ca 5 meter (kan vara mindre om vi har otur eller nån meter längre om vi har tur) från ytterdörren eller så kan man säga att det ligger på ungefär samma avstånd från mitt sovrumsfönster.
Första natten var helt galen, jag vaknade 5-6 ggr av dem dör förbaskade godstågen, men nu börjar jag vänja mig och vaknar bara när dem tutar precis utanför huset.

Hoppas ni mår bra, vi hörs!
kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0