Bara för att jag har tråkigt

100 frågor om mig

1. namn? Moa
2. Exakt ålder? 19 år, 2 månader, 5 dagar, 21 timmar & 53 minuter (ni sa ju exakt)
3. Vart bor du? Geilo, Norwaaaaay
4. Bor tillsammans med? Maria och snart Caroline
5. Husdjur? nix
6. Färg på ditt hus? Rött trähus
7. När är du född? 20 september 1989, klockan 15.01
8. Klass? ingen alls
9. Vilket år tar du studenten? tog 2008
10. Något jobb? yes, geilolia skisenter
11. När gick du upp i morse? 07.30
12. När ska du sova ikväll? när jag blir trött
13. Duschat idag? Nix, inte ännu
14. Kramat någon? naj
15. Pussat någon idag? naj
16. Vad har du ätit idag? risgrynsgröt till frukost 8)
17. Dagens klädsel? just nu, mjukisar, långt linne och tjocktröja
18. Dagens smink? ingenting
19. Dagens sötnos? pappa, för att han har köpt en dator till mig
20. Dagens roligaste? no idea

SOCIALT
21. Har du många vänner? jo
22. Hur många har du kysst? ska man räkna sånt?
23. Vem kramade du senast? jadu :O pappa tror jag.. innan jag hoppade på bussen mot Oslo
25. Hur många har varit otrogna med dig? none
26. Vad är din sexuella läggning? straight!
27. Har du pojk-/flickvän? naj
28. Vem pratade du med i telefon senast? pappa
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Kör hårt! från Maria

FAVORIT
30. Leksak? jag har inga leksaker :( eller räknas mobilen?
30. Övernaturliga väsen? haha, spöken är coola :D
30. Person som stämmer ostämda gitarrer? varför 3 stycken 30 frågor? :O
31. Film? dagboken!
32. Låt? jag har ingen favoritlåt just nu :O
33. Mat? kyckling :D
34. Dryck? vatten
35. Färg? grön
37. Stad? -
38. Land? Grekland
39. Ämne i skolan? -
40. år? 2005 och 2007

SENASTE
41. Personen du tänkte på? pappa, eftersom han ringde nyligen
42. Personen du kysste? -
43. Gången du spydde? när jag var magsjuk senast (vilket var nån gång)
44. Gången du grät? det minns jag icke
45. Pizzan du åt? öh.. en med salami på tror jag, typ för nån månad sen
46. Gången du var i Göteborg? 11 oktober.
47. Gången du var i Stockholm? 3 november
48. Gången du var hög? never been high
49. Personen som såg dig gråta? ingen aning!

ANTINGEN ELLER
50. Svart eller vitt? svart
51. Hund eller katt? katt
52. Ut och festa eller hemma och mysa? båda
53. Tv-spel eller datorspel? tv speeeel!
54. Singel eller upptagen? just nu singel
55. Hångla eller puss? beror väl på.
56. Lunarstorm, helgon eller Playahead? helst inget alls
57. Ragga eller bli uppraggad? bli uppraggad
58. Big Brother eller Paradise Hotel? paradise hotel, hahahaha
59. Svart hår eller blont? blont
60. Blåa ögon eller bruna? blåa
61. Choklad eller lakrits? choklad!!
62. Göteborg eller Stockholm? stockholm
63. Högerhänt eller vänsterhänt? höger
64. Coca cola eller fanta? fanta
65. Pizza eller kebab? kebab!
66. Randigt eller prickigt? randigt..
67. Älska eller älskas? båda!
68. Leva eller dö? leva :D

ANTAL
69. Personer du älskar? några stycken.
70. Personer du hatar? ett par stycken
71. Pojk-/flickvänner du haft? inte alls många
72. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? hahhaah
73. Glassar du ätit på en dag? jag tappade nog räkningen vid 3
74. Festivaler du varit på/ska på detta året? var på ett par stycken faktiskt
75. Gånger du haft minnesluckor? 1 gång, under en fotbollsmatch
76. Gånger du varit hög? aldrig!
77. Personer du saknar just nu? just NU saknar jag ingen, trivs bra här. Men i allmänhet så saknar jag min familj & vänner
78. Gånger ditt hjärta brustit? en eller två eller femton.

VEM
79. Vill du kyssa nu? 8)
80. Ska du träffa imorgon? jobbarkompisar på ett ungefär
81. Sjöng du senast för? HAHAHA, vill nog inte minnas ;)
82. Hade du senast en msn konversation med? Alex
83. Spelade du tv-spel med senast? Janni (typ guitar hero tror jag de va...)
84. Vill du ta med på en romantisk resa nu? de ni!
85. Vill du kasta en sten i huvudet på? sägeringetsåharjagingentingsagt
86. Förtjänar att dö? - ingen
87. Är söt? mah, tror ni att ni får veta allt? ;)
88. Vill du sova jämte inatt? ingen alls faktiskt

VAD
89. Gör dig glad? vänner
90. Gör dig ledsen? falska människor
91. Vad vill du helst göra nu? äta lunch
92. Önskar du att du slapp göra? nothing
93. Vill du ha nu? mat!
94. Önskar du dig i födelsedagspresent? hahahah, fan 10 månader kvar, inte vet jag ;)
95. Längtar du till? tills min dator anländer till Geilo!
96. Tycker du om dina betyg? jag kan inte klaga
97. Ångrar du i ditt liv? misstag gör vi alla
98. Är det bästa som hänt dig? massor :)
99. Varför gjorde du denna listan? för att jag inte orkat börja laga mat
100. Hur mycket är klockan? 13.06 (nu ska jag börja laga mat)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0