Att få hår i ögat gör ont

Godkväll!
Nu har jag tagit mig en dusch, det var bra härligt! Varmt o skönt, jag var lite frusen efter min lilla promenad.

Angående rubriken, jag fick jätteont i mitt högra öga idag, mitt under lunchrusningen, så jag kunde inte springa och kolla vad det var för fel heller, för det kom kund efter kund efter kund och så vidare, ni fattar.

När jag väl får tid över, när jag haft ont i ca 45 minuter, så ser jag boven! 1 dm långt hårstrå satt i mitt öga, gudskelov att håret är brunt nu, så jag såg det! När det var blont såg jag det aldrig, då kände jag bara, svinont gör det!
Men ut kom det och jag mådde genast bättre och kunde återgå till arbetet, höhö!

Nu ska jag snart äta lite mat... igen! Jag är hungrig. Sen ska jag se om jag hittar nånting att nåla upp mina gardiner med, dem är way to långa!
Kram kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0