Vi klarade budget!

Oh yes, vi passerade den där budgeten som varit vårat mål dem här dagarna. Idag sålde vi för närmare 12600 kronor och helvete vad körit det har varit, ibland så stog jag bara och stirrade, för jag fattade knappt vad som hände liksom.
Ett tag hade jag 13 bongar på samma gång, varför kommer alla alltid samtidigt för?

Nu ska jag snart äta lite mat, vila blev de visst ingen. Sen ska jag duscha och göra ordning mig för ikväll, jag ska hålla till vid jobbet tänkte jag, det blir nog trevligt =)

För övrigt, de där igår om att de känns i plånboken att köpa godis på statoil, så skrev jag det eftersom dem tar t.ex. 40 (norska) kroner för en 200 grams chokladkaka och 24 kroner för en 100 gram.
I Sverige kan man i alla fall få en 200 gram för dryga 20 (svenska) kronor, det är lite skillnad.

Nu ska jag börja röra på mig, gott nytt år!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

alla som åker skidor kanske blir hungriga samtidigt? xD haha

2009-01-01 @ 17:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0