Undrar om spinning är min grej..

Maria och jag var på gymmet idag och körde en liten workout.. precis när vi började närma oss slutet så kom Maria från skidskolan dit också och frågade om vi inte skulle köra lite spinning.
Maria (som jag bor o jobbar med) hakade på direkt och jag kände inte direkt för att banga liksom, så mesig kan jag ju inte vara.

Men i början var det där spinningpasset HEMSKT, jag är så djävulskt otränad, det är typ en skam.. så ser man instruktören, typ mest vältränade nånsin. Hon kör bland annat 2 x 75 minuters pass varje fredag, oja.

Jag överlevde i alla fall, efter en 15-20 minuter var det inte alls så jobbigt.. dem sista 25 var relativt lätta, om man jämför med början, jag kom in i flåset sen liksom.
Men spinning.. nja, den tåls att tänka på.. men dum som jag är kommer jag snart köra igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0