Tji fick vi!

Jag började traska mot jobbet vid 8.20.. Kom fram som planerat 30 minuter senare, kliver innanför dörren och Andreas säger att det kommer vara stängt på morgonen, för det blåser så himla mycket.
Kul tycker jag som nyss har gått 30 minuter hemifrån, i blåst och regn! Jag gick helt sonika hem igen, slog mig ner framför en film (what happens in Vegas) och bara slappade, vid 11.40 skulle Carro gå till jobbet, för då hade liftarna börjat gå igen, det hade mojnat så pass mycket och jag tänkte följa henne en bit, eftersom jag ändå skulle ner på byn.

Vi börjar gå, det är slaskigt som satan och när vi kämpar oss igenom en vattenpöl som är GIGANTISK och djup som tusan, som täcker hela vägen.. så kommer en lastbil och kör i en vattenpöl... vi blir blöta och inte LITE blöta heller, de droppade om mig efteråt....
Vi skiljs åt och jag går bort till ICA och inhandlar mandariner, hallelujah!

Just nu sitter jag och funderar på om jag ska gå iväg återigen.. för att gå på den där spinningklassen, men jag har redan gått 1½ timme idag, det känns inte så lockande att gå 1 timme till + träna en timme, nej usch, peppa mig någon?
Jag stannar nog hemma idag och traskar iväg och tränar direkt efter jobbet imorgon, det känns så mycket lättare att ta det direkt efter nämligen.

Nu ska jag försöka intala mig själv att det är jättekul att börja strax efter 7 imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0