Seg måndag

Denna morgonen började segt. Jag vaknade av att huvudet kändes fullt av bomull, halsen var tjock som jag vet inte vad o jag var jätteseg. Kul om det kommer en förkylning nu, INTE.
Snart börjar ju julrushen, då måste man vara pigg som en gnu, det står mycket pengar på spel då x) (röda dagar = 100% extra på lön).

Jag hade så tråkigt på jobbet idag och det fanns så extremt lite att göra, så jag stog och vek hamburgerpapper (såna man lägger hamburgaren i alltså) i 2 timmar. Det blev rätt många, jag hade grov kramp i mina fingrar sen och nästan slitningsskador efter när jag drog kanten på alla, aoch.

Jag säger sen hur många de blev, när jag visar bilden, ska bara orka lägga in dem från mobilen, lite senare ordnar vi det. Just nu är jag upptagen med annat, lite grann i alla fall.

Vi hörs! kramkram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0