Så har vi traskat runt på byn

Vid 12 tiden kom Maria och frågade mig om jag skulle med ner på byn, självklart följde jag med, eftersom det är tråkigt att vara hemma.
Jag kunde titta på väldigt mycket, men det köptes väldigt lite. Har nämligen ännu inte fått pengarna (fast dem sa att de skulle synas idag, halloooo?) men på fredag är de i alla fall löning!

Vi köpte tillsammans en adventsljusstake med 4 fina röda ljus och en röd duk. Vackert värre! Så nu har vi vårat första julpynt här i huset i Geilo.
Bild kommer senare, när jag orkar lägga in dem på datorn, då kommer även bilder på huset, ifall någon är nyfiken över att se vårat charmiga hus (byggt på typ 40 talet)


så länge bjuder jag på en bild, osminkad och inte alls så vacker, haha
kanske en av dem sista i brunt hår, jag ska bli blondie igen!

Kommentarer
Postat av: Madde

ja tror inte ens ja visste att du var brunett nu xD eller gjorde ja? hahahh

2008-12-07 @ 19:38:00
URL: http://justmadde.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0