På måndag smäller det!

Vi fick schema för resten av året idag och från och med måndag så börjar Maria och jag uppe på toppen. Städning står på schema dem första dagarna och vi slår upp dörrarna den 26 december klockan 10.00.
Det ska bli riktigt roligt och jag kommer inte ha några problem att fixa stressen, så de så!

Idag började jag halv 8 och slutade strax efter 1, jag åt min mat och traskade sedan bort mot gymmet och körde lite workout, så jäkla skönt att röra på sig, jag har träningsvärk så de bara sjunger om de i magen, hehehe.
Imorgon har jag min sista lediga dag på det här året, har jag otur så blir de min sista lediga dag på 1 månad (fram tills min familj kommer alltså), men jobb betyder ju ändå pengar!
Så, på min lediga dag ska jag traska bort till gymmet igen och sen ska jag hem och inte göra ett skit, jag ska njuta över att vara ledig, be so sure!

Nämnde jag för övrigt att jag kommer åka lift eller skoter upp till jobbet varje dag från och med måndag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0