Öppning av toppen kaféet

Idag var då den stora dagen, den där dagen då portarna skulle slås upp. Allt skulle vara färdigt för gäster och allting skulle vara kanonbra.
Både Maria och jag var väldigt förvirrade idag, allt var så nytt, alla saker stog på olika ställen och vi hade lite svårt med att orientera oss.
Maten gick jättebra att göra i alla fall, väldigt lätt meny, men det är bara bra för mig, tycker jag allt. Fick inga klagomål och alla åt upp, hehehe

Imorgon börjar vi halv 9 igen, skotern kommer kvart i 9 och ska köra upp oss. Sen slutar jag runt halv 4 skulle jag tro och får vara ensam hemma hela kvällen, dem andra ska jobba.
Jag har jobbat mera än dem, så jag fick ledigt.
Men ska se om jag inte kan ta mig över till några andra, jag hatar att sitta ensam :o

Nu ska väckarklockan ställas, den ringer 07.10.. så godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0