Ojj, vilken träningsvärk

Jag kom precis ut från duschen och nästan alldeles nyss hem från träningen. Jag slutade jobba redan runt 12 tiden, men jag höll mig kvar på jobbet, för jag skulle iväg och träna med Anna, blev en rätt så seg väntan, men äsch då, bättre att vänta än att gå fram och tillbaka i alla fall, det är ändå 6 km.

Carro står och lagar mat just nu, så det blir lite käk snart och sen ska jag vandra bort till dem 250 meter bort och vara lite social, vi ska iväg och basta är de tänkt, de är najs!

Imorgon öppnar vi toppen, ska bli askul! 10.00 smäller det!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Sv: Man tackar! :)

2008-12-26 @ 11:00:48
URL: http://theeasyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0