Ny roomie!

Jag var jätteseg imorse när jag skulle ta mig upp ur sängen, jag ville verkligen trycka på snooze knappen, jag kände hur fingret närmade sig och precis var påväg att trycka, när den sedan motvilligt flyttade sig till stäng av knappen.
Benen svängdes över sängkanten och jag satt mig väldigt yrvaket upp, klädde på mig och traskade ut för att äta frukost.
Klockan 08.20 började jag röra mig mot jobbet och var framme planenligt ca 30 minuter senare, men det var ingen där, det var mörkt :o
Robban kom först 09.01. 1 minut försenad, jag fick sitta där utanför i de lätta snöfallet och dem 11 minusgraderna i 10 minuter, varmare har jag varit med om =)

Det var verkligen inte min dag på jobbet idag, först fick jag inte ordning på cappucino maskinen, sen när jag skulle byta ketchup började det läcka som ett såll, såg ut som om jag försökte mörda någon, när jag bytte chokladen i kakaomaskinen så började den läcka efter ett tag, what a messss!
Till slut traskade jag in i mejerikylen och började fylla på dricka istället, jag stog där inne i kylan och tänkte att här kan ingenting hända... förutom ett par tappade flaskor, äsch då.... 8)
Som sagt, det var INTE min dag idag!

När jag kom hem var våran nya roomie här, Caroline, hon ska börja jobba nere på stugu när Maria och jag förflyttar oss upp på toppen och kaféet där uppe.
Nu är vi alltså tre stycken här i huset, det är trevligt =)

Imorgon börjar jag 12.30, sen ska jag träna efteråt, skönt att få röra på sig lite grann, ska börja skriva upp mig för olika grupper så fort jag fått mitt schema =)

Hoppas ni mår bra! kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0