Namnsdag

Jag har namnsdag idag, det är Anna dagen, grattis till mig! Även grattis till Alex, kusin Anna och huskompis Maria som jag vet heter Anna dem också.
Grattis till alla Anna helt enkelt!

Jag är blond igen, dock inte så där snyggt naturligt blond som jag var innan, men men, om ett par år är jag nog det, hahaha, nu gör de ju inte lika mycket med utväxt, eftersom det blir blont. Skillnad mot när resten var brunt o jag såg ut att vara flintis där de var utväxt, hahaha.
Det jag har nu är blont med lite inslag av orange på en del ställen, men jag får stå ut med det ett tag och tvätta med sånt där specialshampoo, som tar bort orange/gula toner och sen färga om nån månad igen, när håret har fått återhämta sig, så jag inte tappar hela skiten 8)

Nu till något mer intressant än mitt hår. Jag jobbade kort dag idag, från 9 - 12.30. Sen skulle jag förbi banken och sätta över pengar till mitt svenska konto, men då skulle dem krångla till det nåt jävligt. Så jag var tvungen att gå hem o ringa pappa o fixa en del nummer. Sen gå tillbaka ner till banken och fixa ordning det.
Det löste sig i alla fall, så om ett par dagar kommer dem till mitt svenska konto, dock kostade det 150 NOK, vilka apor som snor så mycket pengar 8-)

Hoppas ni mår bra!
Kram kram kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0