Mindjolt spel på facebook är roande

Spelade spel på facebook och kom helt plötsligt på att jag har inte skrivit nånting idag, inte de minsta, trots att jag har haft massvis med tid.

Vaknade inte förrän efter 10 imorse, då vaknade jag av väckarklockan, så jääääkla skönt att sova :D Imorgon är jag ledig, fram tills klockan 14.00 i alla fall, då är det en obligatorisk kurs vi ska gå på, så vi får betalt, hehehe (a)
Bara 10 minuter härifrån också, even better!

På jobbet idag var det lugnt och skönt mestadels, Nielsen har anlänt, så det är massvis av engelsmän på plats i Geilo, jag tror jag sålde till 2 norrmän idag, resten var från England, dem är så sjukt trevliga! Det blir genast mycket roligt =)
Allt går så mycket lättare liksom, när dem är hjälpsamma, synd att inte alla är sådär, hahaha

Efter jobbet stack jag för att träna, så jäkla skönt det va! Så en promenad hem sen, helt perfekt :)

Imorgon är de julbord, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0