Kareokekväll

Vid halv 6 igår kväll knackade Maria på dörren till mitt rum där jag halvsov och sa att det var kareokekväll hemma hos några från skidskolan. Jag var på, trots att jag skulle börja alldeles för tidigt imorse.

Vi kom dit strax efter 8, efter lite letande så kom vi fram och ni skulle se deras boende, så sjukt fint! Damn, där vill jag bo, dem där extra metrarna hade jag faktiskt kunnat leva med, men äsch, de är trevligt de här också!
Väl på plats så fick inte Jhonah ordning på sin kareoke grejs, men efter nån timme sådär så funkade det och så var det dags att börja sjunga loss, dock höll jag mig ifrån mikrofonen, hahaha

Vid halv 12 tiden så gav jag, Erik och Anna upp och började traska hemåt, dem bor typ 250 m längre bort än oss, så jag fick sällskap typ lite mer än hälften av vägen i alla fall, eller egentligen hela vägen, för Anna skulle ut och gå (mitt i natten, haha) så då fick jag sällskap hela vägen hem =)

Imorse när klockan ringde vid 06.40 var de PLÅGSAMT jobbigt att gå upp, men jag svängde benen över sängkanten fort som tusan och slängde mig upp och gjorde ordning mig, sen gick jag ut och väntade på Andreas och hans taxi, för att få skjuts bort till jobbet, då det var okristligt tidigt att gå dem dryga 2,7 km.
Jobbet gick lugnt och fint, våfflorna blev kanonfina, allt flöt på helt enkelt, trots att vi råkade ha lite för lite växel i kassan sometimes.

Jag slutade vid halv 2 och när jag gick hem var de halv snöstorm... men vem tycker inte de är mysigt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0