Jag kunde inte sova länge

Jag vaknade redan 07.54 första gången, nån i huset var upp och duschade. Sen somnade jag om igen och vaknade 08.44 av att nån stängde dörren för att gå iväg.
Sen somnade jag om igen.. så vaknade jag 09.24 och då gav jag upp och kände att det var ingen idé och sova bara några minuter i taget.
Får se om jag sover lite middag senare, vem vet 8)

Ikväll är det julbord på jobbet, alla ansatte på Geilolia har blivit bjudna, men sen hur många som dyker upp är en annan femma!
Jag ska först på en kurs mellan 14-18, sen ska jag hem o göra ordning mig och nån gång innan 8 ska vi ta en taxi bort till jobbet =)

Jag har sån här lagom härlig träningsvärk, det är skönt, när man känner att man gjort lite nytta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0