Idag gick de bra

Dagen började som vanligt med en skoterfärd upp på toppen, lagom kallt sådär (12 minus) och fartvinden på det, mmm..

Preppade alltihopa och försökte få ordning på hela systemet så att jag hade koll på hur jag låg till, senare kom Andreas och Peter upp med lite grejer (bland annat dagens rätter, kyllingsuppe och biffpasta).

Vi har sån grym utsikt uppifrån ner till parkeringen och vi såg hur den fylldes på mer och mer för varje timme och vi bara väntade på smällen, för vi förstog att många skulle komma på samma gång (precis som igår) och vi väntade.. klockan blev halv 2 och det var fortfarande lugnt liksom, vi fattade ingenting.
Sen sa det bara PANG, så fick jag 10 hamburgare på ungefär samma gång, mums, haha. Sen på det typ 1 suppe och 7 pommes, oja. Nyttiga är vi här!

Stängde köket klockan halv 3 och jag började städa och sen stängde vi klockan 3 och ökade på takten. Liften stänger nämligen halv 4 och vi måste med andra ord vara nere innan dess, annars får vi gå ner och det är ingen större hit, med tanke på att backen är en dryg km...

Klockan 15.23 smet vi ut från toppstugan och upp till liften, hopp hej på och vi kom ner säkert idag också!

ps. mina dagar är inte mer intressanta än såhär, idag var det min 8e jobbdag på raken och jag tror att jag har minst lika många kvar, om inte ännu flera.. innan jag får vara ledig! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0