Godmorgon!

Halloj!
Nu har jag vaknat till liv och duschat. Innan de såg jag veckans avsnitt av bonde söker fru. Vaknade dock redan strax efter 9 och var jättehungrig, så jag var tvungen att gå upp o äta, jag hade ju ändå sovit 7 timmar då, jag får nog överleva på det.

Vi möttes på highland igår, satt där ett tag och pratade ett tag, sen gick vi vidare till off pist som hade bartömning, jag fick min alkoholfria gratis, hehe.
Och nej, jag dricker inte alkohol. Så att alla vet :p
Blev väldigt uttråkad där framemot halv 12, men jag stog ut till typ 1 tiden, då gick vi, funderade på de ett bra tag innan, men lite social kan man ju ändå vara, haha. Var hemma 01.15 och somnade rätt så fort efter det. Var helt slut.

Börjar jobba 12.30 idag, men ska gå om en dryg halvtimme, för ska ner på byn först och fixa en del grejer, kolla på lite saker och sådär. Ta ut pengar ska jag också göra, sen hämta de där på posten, som jag inte orkade göra igår, nu får vi se vad det kan vara för nånting, hehe.

Vi hörs, ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0