Godmorgon lediga måndag!

Måndag morgon (eller ska man säga förmiddag?) och jag har varit vaken drygt 1½ timme, har roat mig med att kolla på ett avsnitt av oth, samt ätit frukost. Smaskens.
Vi fick gratis yoghurt från jobbet igår, aldrig fel, tack jobbet! Gratis är gott ;)

Jag beställde kläder från gina tricot förra veckan, ena paret jeans kom dock inte med, jag har ännu inte fått pengarna tillbaka, trots att dem ska ha satts tillbaka den 26 november, What the?
Skumt det här.. men men, dem kommer väl förhoppningsvis snart, det var ändå 500 kronor liksom.
Dem kan man ha mycket annat roligt för ;)

Idag ska vi nog ner på byn och inhandla en adventsljusstake, vackert! jag svänger nog förbi banken på samma gång och ser ifall de tog en vecka för mig att få visakortet, isf ska de vara på plats idag.
Vill icke veta hur kortet ser ut dock, hua.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0