Gissa vilka som vann?

Hej!
Julbordet i tisdags kväll var hur kul som helst och maten var gudomlig, jag åt så jag nästan dog... himla tur då att jag tränade igår... fast det hjälpte nog inte allt för mycket.

Igår kväll hade Geilo Skiheiser sin kick off för vintersäsongen 08/09, det betyder alltså ÄNNU mera mat och ÄNNU mera desserter, återigen... jag åt så jag höll på att smälla av.
Desserterna också, mums!

Innan maten hade vi en tävling, alla 4 skidområden (+ skipatruljen en egen) skulle spela upp varsin sketch som handlade om service, man skulle se att någon hade ett problem, man skulle förstå vad personen hade för problem och man skulle lösa problemet.

I potten låg det 6000 kronor att ha till sin nästa personalfest... så egentligen var det rätt mycket på spel, hahaa
VIIIILKA tror ni vann då? vaaa?
Jodå, ni gissade rätt! Geilolia såklart, för vi är så jäkla bra! :D

Nu ska jag fixa ordning mig för jobbet, idag blir det toppen för hela slanten! Städningen ska påbörjas, måste packa ner termobyxor, annars kommer jag frysa ihjäl...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0