Fredag!

Tjohej, idag är det fredag och för exakt 4 veckor sen började jag arbeta här i Geilo. Damn vad tiden går fort! :O Helt galet ju, har redan gått 4 veckor liksom, imorgon är de 1 månad sen jag flyttade hit.
Bara 4½ - 5 kvar då, haha

Ska snart ner på byn hade jag tänkt mig, gå till banken och hoppas att mitt kort har kommit, annars ta ut pengar på banken, gå och kolla lite grejer i olika affärer, handla. Sen ska jag hem ett litet tag och sen vid halv 5 ska jag gå bort mot jobbet och möta upp Maria, för vi ska iväg och träna tillsammans.

Så.. idag börjar mitt nya liv ;)

Kommentarer
Postat av: Madde

oj tyckte fan det var nyss du åkte :O haha

2008-12-07 @ 19:35:52
URL: http://justmadde.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0