Det var inget intressant..

Nu har jag varit vid posten och hämtat ut det där brevet som låg där. Det var inget roligare än brev från banken, rackarns då, haha.
Kom till jobbet strax efter 12, så jag hann äta mat först. Fick även min lönespec, jag har ingenting att klaga över :)

Imorgon ska jag bort till Vestlia och köpa gymkort, träna på samma gång ska jag också göra. Sen ska jag ner på byn också, förbi banken och se om mitt kort har kommit nu, föra över pengar till mitt svenska konto och köpa några grejer som kanske behövs inhandlas.

Nu ska jag ha en extrem lugn kväll, är så galet trött. Klockan är redan 20, tiden går fort :O kom hem från jobbet för snart 2 timmar sen, jisses :O

Vi hörs! kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0