Det blev mycket jobb i helgen

Hallo!
Det blev mera jobb än vad jag trodde i helgen (jag klagar inte, de blir min lön). Jobbade ihop 23 timmar nu dessa 2 dagar. Längst dag igår, då blev de 14 timmars dag, för vi hade en middagsbjudning på kvällen, våran ägare (geilolias alltså) var där bland annat.

Peter frågade mig idag om jag kunde jobba efter julbordet den 16e. Alltså dagen efter. Självklart sa jag, eftersom jag inte kommer vara bakis, som många andra, höhö.
Ska bli jättekul tycker jag, alltså, att ge små pikar till dem andra som ska jobba ;)
Andreas var extrem bakis igår, så jävla kul, hahaha. Jag pikade honom, jajamen. Men sånt får han ta, så de så.

Hoppas ni mår bra! vi hörs!
kram kram

Kommentarer
Postat av: Madde

svar: HAHAHAHHA hoppsan! ja men då visste jag det xD ja var faktiskt osäker.. men ja har inte sett dig på 1 månad heller så ja xD (på kort annars äre fan ett år eller ngt :O ) hahahaha

2008-12-07 @ 22:21:50
URL: http://justmadde.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0