Den här dagen var lärorik

Vi började vid halv 9 imorse, så kom skotern vid kvart i 9 och vi åkte upp till toppen med lite grejer. Startade allting och det rullade på jättebra, var lugnt och skönt i början, kom inte så mycket personer, men sen vid halv 2 så smällde de som satan.. usch vad dåligt de gick! Jag har så jäkla höga krav på mig själv också, så det blir inte bättre utav det.
Alla kom verkligen på samma gång och de var så många bongar och vårat system måste bli bättre, för jag fattade ingenting ett tag där.
Fick ta hjälp av Andreas så att det skulle lösa sig, så det blev bättre sen. Men usch, hemska dag. Nu har vi i alla fall lärt oss nånting, bättre placering av alla bongar och sånt där.

Får hoppas att det blir bättre när vi kommer in i rutinerna också, än så länge springer jag som en yr höna ibland, till ett ställe och så kommer jag på att den saken låg ju på ett annat ställe.

Jaja, de löser sig.. misstag ska man lära sig av =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0