Ca 9 kronor per dag

Idag började jag jobba klockan 11, det första jag gjorde var att ställa mig o fixa mina pepparkakor, dem första blev katastrofala (gjorde enbart hjärtan, som ska hängas upp - ej ätas) och dem fastnade HELA tiden, hur mycket mjöl jag än hade och hur mycket jag än vände.
Till slut fick jag in tekniken och dem sista 6-7 (av 15) blev helt okej, dock gick en sönder senare... jag råkade tappa den i gallret, en liten bit föll av och Hans slog sönder resten, hahahah

Efter jobbet som var slut vid 16.15 så traskade jag och min roomie Maria dem där 150 metrarna bort till Vestlia Resort för att träna, betalade mitt gymkort och skrev kontrakt. Nu har jag fri träning i 6 månader, vad trevligt! Synd att jag åker hem om 4½ då, hahaha
Jag har räknat ut att gymkortet kostar mig i snitt 9 kronor per dag, så mycket kan jag faktiskt offra och jag får förhoppningsvis muskler av det i slutändan, så fort jag får mitt schema, så kan jag planera när jag ska träna - lite bättre.

Nog snackat, vi hörs nog imorgon, börjar vid 11 =)
Kram kram!

ps. jag missade idol finalen, men internet funkar alltid, haha. Heja Kevin! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0