ca 3 mil i veckan

Carro började jobba klockan halv 1 och jag tänkte att jag kunde smita iväg och träna, dock började vi gå hemifrån redan vid halv 12, eftersom vi tänkte smita in i receptionen och skriva på listan till onsdag, då vi ska iväg på knytkalas.
Vi ska göra janssons frestelse (fult namn de där..) och sen tänkte jag även bjuda dem på en saffranspannkaka, smarrigt! hoppas alla tycker det också.

Under min och Carros promenad så pratade vi lite och jag berättade att det var ca 2,7 km till jobbet hemifrån, alltså går vi 5,4 km om dagen. Då sa hon att det blir ju lite mer än 3 mil i veckan. 3 mils.. PROMENAD.
Dvs lite mer än 12 mil i månaden och när dessa 6 månader är över (nu räknar jag bort ca 1 månad, för ibland får vi ju skjuts) så kommer jag alltså ha gått ungefär 48 mil.

Tänk avståndet mellan Stockholm och Göteborg, så vet ni ungefär hur långt 48 mil är.
Det får en galet stämpel av mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0