27 dresses

Jag är lite efter, jag har inte sett 27 dresses förrän idag, alldeles nyligen. Himla bra film! Jag skrattade mig igenom halva och tyckte synd om en del personer emellenåt, men den var väldigt charmig faktiskt.
Samtidigt så smaskade jag och Maria i oss lösgodis och choklad. Våran påse innehåller fortfarande ca 1 kg godis, ett litet tag till räcker de ju i allafall.. hahah

Imorgon ska vi tydligen vara KLARA och ute klockan 10, det betyder att jag ska upp halv 9, om jag ska hinna äta frukost först, sen fixa ordning mig. Härligt att ställa väckarklocka på sin lediga dag.
Som för övrigt jag inte visste var en ledig dag, förrän våran jobbarkompis Hans sa det och jag skickade sms till chefen och sa att vi hört rykten om att vi ska vara ledig.
Han ringde och frågade om han inte sa det igår, men då sa han bara att vi skulle vara lediga idag. Woopsie.. Men men, det går nog an, haha

Nu har jag fått tillbaka mina pengar, de tog 4 dagar innan de syntes, knasigt. Ännu mera konstigt för övrigt att mina böcker från Bokus skickades idag och pengarna har kommit tillbaka till mitt konto, what? Jaja, det var faktiskt skumt.
Vad är grejen nu?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0