18 minus är kallt

När väckarklockan ringde imorse och jag stack ut foten utanför täcket och trodde jag skulle frysa ihjäl. Men upp pallrade jag mig och kollade på termometern, den visade minus 14 grader.
Jag klädde på mig och gick ut till köket för att äta lite frukost, sen så stog jag och pratade lite med Maria och sa att det var minus 14, då avslöjade hon att det var allt minus 18 ute, oja.

Till jobbet kom vi, ansiktet var förfruset lite lätt, men vi började tina upp sakta men säkert. Sen kom chefen in och sa att det var kallt ute, jotack, de visste vi allt.
Sen hans min när han förstog att vi hade gått till jobbet i dessa 18 minus var klockren, jag såg på honom att han på ett ungefär tyckte vi var helt galna.

Efter jobbet så stack Maria och jag för att köra en liten work out. Gick kanon bra, var dock lite seg idag.. Jag har ont i baken, spinning sadlar är i alla fall inte min grej, det har jag konstaterat, smärtsamt är det nu.

Oj, nu blir jag iväg dragen till statoil, godisdags tydligen.. oj så det känns i plånboken redan nu

Kommentarer
Postat av: Alexandra

du? fattig? xD HAHAHHA,snacka om att typ håna alla studenter som lever på typ inga pengar alls 8-)

2008-12-30 @ 22:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0